Responsibility

Ansvar, anseenderisk och samhällsutveckling

Vad tillför er organisation samhället? Svaret på den frågan är ert existensberättigande. Den gamla modellen där ett företag bara existerar för sina aktieägare blir alltmer förlegad. För att få fortsätta göra vinster krävs ett bredare värdeskapande som inkluderar intressenter och samhälle.

Ert konkreta ansvar och tydliga plats i samhället kommer att reflekteras i varumärkets attraktionskraft och motståndskraft. Vi hjälper er att analysera, skapa och förmedla en tydlig bild av den samhällsnytta som engagerar och involverar medarbetare och intressenter. Och som dessutom utvecklar affären.

  • "Be the change you want to see in the world"

    Gandhi
  • "The ones crazy enough to think they can change the world are the ones who do"

    Apple
  • "Did you give the world some love today?"

    Doris
  • "Create something to make the world awsome"

    Kid President
  • "The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"

    Eleanor Roosevelt
  • "Give the world a reason to dance"

    Kid president
  • "Not all that can be counted counts and not all that counts can be counted"

    Albert Einstein
  • "Culture eats strategy for breakfast"

    Peter Drucker
  • "If it doesn’t make the world better – don’t do it"

    Kid President
  • ”Plan for the future, because that’s where you are going to spend the rest of your life”

    Mark Twain
  • "Om man är stor måste man vara snäll"

    Astrid Lindgren
.full-width-5917ab677e916 { min-height:100px; padding:100px 0 0px; margin-bottom:0px; } #background-layer--5917ab677e916 { background-image:url(http://allies.se/wp-content/uploads/2014/12/Planet-Soluppgång-bakgrund.jpg); background-position:left top; background-repeat:repeat; ; } .mk-main-wrapper { display: none; } #theme-page { padding-top:0; }
Hej!

Vi är inte online just nu, men skicka oss gärna ett mail så återkommer vi så snart som möjligt!

Not readable? Change text. captcha txt